Sad sam gledao rijesenje ukapirao sam onu gresku sto sam imao. Razlika kada printStream kazem da mi stampa toString() u fajl ili kada kazem da stampa svaki pojedini podatak pomocu getteri(), je utome sto to sto se cuva u taj fajl vice u obliku vise stringova a ne na jedan kao sto sam ja radio.
A ovo sto ima na ovo rijesenje je jos bolje jer
Player c1 = layer.readFromFile(in);
daje novu barijablu c1 sve vrijednosti koje cita iz fajla i onda se koristi getteri c1 da bi stampali njegove vrijednosti(c1). Hehe... a on je to u stvari dobio te vrijednosti iz fajla. On je kao posrednik nekako ja mislim.
To je iz sledeceg razloga. kada citate iz fajla u kojem je zapisano vise objekata, a zelite da iscitate te objekte ida imate te objekte u programu a ne da ga iscitate kao string potrebno je da napravite listu ili neku drugu kolekciju u koju ce te smjestiti te objekte. Zato pomocu c1 vadimo objekat player iz fajla ali taj objekat c1 smjestamo u listu c sa naredbom c.add(c1); i pomocu toga insertujemo u listu taj objekat. Tako da ce nam svi ti objekti iz fajla biti smjesteni u listu c. Pozdrav.
3 comments:
Sad sam gledao rijesenje ukapirao sam onu gresku sto sam imao.
Razlika kada printStream kazem da mi stampa toString() u fajl ili kada kazem da stampa svaki pojedini podatak pomocu getteri(), je utome sto to sto se cuva u taj fajl vice u obliku vise stringova a ne na jedan kao sto sam ja radio.
A ovo sto ima na ovo rijesenje je jos bolje jer
Player c1 = layer.readFromFile(in);
daje novu barijablu c1 sve vrijednosti koje cita iz fajla i onda se koristi getteri c1 da bi stampali njegove vrijednosti(c1).
Hehe... a on je to u stvari dobio te vrijednosti iz fajla. On je kao posrednik nekako ja mislim.
Ja ne kapiram u ovoj metodi readPlayers(), cemu ova nova varijabla c1 i ono c.add(c1).
Ajde neko ko je ukapirao neka to fino objasni?
To je iz sledeceg razloga. kada citate iz fajla u kojem je zapisano vise objekata, a zelite da iscitate te objekte ida imate te objekte u programu a ne da ga iscitate kao string potrebno je da napravite listu ili neku drugu kolekciju u koju ce te smjestiti te objekte. Zato pomocu c1 vadimo objekat player iz fajla ali taj objekat c1 smjestamo u listu c sa naredbom c.add(c1); i pomocu toga insertujemo u listu taj objekat. Tako da ce nam svi ti objekti iz fajla biti smjesteni u listu c.
Pozdrav.
Post a Comment